De laatste loodjes wegen niet zwaar maar zijn wel groot!

5 april 2016 - Bergen op Zoom, Nederland

Het laatste dagje voor ons vertrek vaar het onbekende Oosten. Veel laatste spulletjes gehaald, koelkast leeggemaakt, taart gegeten met de achterblijvers en geregeld dat de kat, het huis en de moestuin goed verzorgd worden. Het vullen van de koffers was geen probleem, het dicht krijgen wel... Gelukkig tipte Jolanda mij op de volgende winnaar van de Nobelprijs voor praktische uitvindingen: de vacuümopbergzak :)
Nu nog de kids een dikke kroel geven (slik...) en op tijd naar bed. Om half 8 nemen we de trein (lieve NS verras ons en laat ons zonder vertraging aankomen!) naar Schiphol. Onze vlucht naar Moskou vertrekt om 11:45 uur. Allemaal terug zwaaien als we over komen vliegen!

1. Annie Vrijhoef:
    5 april 2016
    Heel fijne vakantie en we zijn reuze benieuwd naar jullie verhalen en foto's.
  2. Gordon, Linda en Alicia:
    6 april 2016
    Wij wensen jullie een supervakantie met leuke en mooie avonturen toe! Enjoy!
  3. Jaap en Karin:
    6 april 2016
    Lieve Frank & Meta,

geniet van jullie reis! Wij zijn erg benieuwd naar jullie verhalen.

Jaap & Karin
  4. Elma:
    7 april 2016
    Zo te zien zijn jullie veilig aangekomen. En het wordt nog mooi weer ook. Veel plezier.
  5. Cor en Joyce:
    7 april 2016
    Heeeey Meta en Frank, veel plezier, geniet ervan, en wat de moestuin, betreft, daar hebben we "grootse" plannen mee....
  6. Herma:
    7 april 2016
    Wat een mooie reis gaan jullie maken. Heel veel plezier en heerlijk genieten!
  7. Odette:
    9 april 2016
    Oja en erik kan toch niet meelezen. Willen jullie hem opnieuw toevoegen. X